Veel gestelde vragen

1. Bestelling en betaling
1.1 Wat is de levertijd?
1.2 Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
1.3 Kan ik mijn bestelling in Arnhem afhalen?
1.4 Welke betaalmogelijkheden heb ik?
1.5 Ik wil bestellen namens een bedrijf. Hoe kan ik dat het beste doen?
1.6 Hoe kan ik het beste vanuit het buitenland bestellen (als bedrijf)?
1.7 Hoe gebruik ik een cadeaubon om een online bestelling te betalen?

2. Verzendkosten
2.1 Wat zijn de verzendkosten per bestelling?
2.2 Ik bestel een product waarbij geen verzendkosten in rekening worden gebracht (bijvoorbeeld de actie: tijdelijk geen verzendkosten op een bepaald product of productgroep). Wat zijn dan de verzendkosten van mijn totale bestelling met meerdere producten?
2.3 Zijn 'tijdelijk geen verzendkosten'-acties alleen geldig in Nederland? Geldt de actie dan ook voor bezorging op één van de Waddeneilanden?

3. Retourneren
3.1 Ik wil graag een artikel retourneren. Wat moet ik doen?
3.2 Wanneer kan ik een artikel retourneren?
3.3 Retourneren van een verkeerd of een beschadigd artikel. Hoe werkt dat?
3.4 Retourneren in onze winkel. Hoe werkt dat?
3.5 Retourneren per post. Hoe werkt dat?
3.6 Ik wil een artikel ruilen. Kan dat?

4. Garantie
4.1 Wat is de garantietermijn op mijn aankoop bij Baptist Arnhem (winkels en webwinkels)?
4.2 Hoe maak ik aanspraak op de garantie?
4.3 Wat gebeurt er als een defect niet onder garantie valt?

5. Zoeken op Baptist.nl
5.1 Hoe vind ik een product op de website van Baptist?
5.2 Hoe vind ik een product uit de winkel Baptist IJzerwaren & Gereedschappen?
5.3 Hoe vind ik een product uit de winkel Baptist voor Houtbewerkers of Baptist Gebouwbeslag?
5.4 Een product vinden via het navigatiemenu.
5.5 Een product vinden via het zoekveld.
5.6 Een stap terug op de website.
5.7 Hoe vind ik een accessoire of toebehoren bij een product?
5.8 Ik kan een product niet vinden in de webwinkel van Baptist. Heeft Baptist dit product wel in het assortiment?

6. De winkels van Baptist
6.1 Wat zijn de openingstijden van de winkels?
6.2 Waar zijn de winkels van Baptist gevestigd?

7. Nieuwsbrief
7.1 Hoe kan ik me aan- en afmelden voor de nieuwsbrief?

1. Bestelling en betaling

1.1 Wat is de levertijd?

Baptist Arnhem is van dinsdag tot en met zaterdag geopend. Hierdoor hebben we vrijwel alles wat in de webwinkel staat op voorraad, wat er voor zorgt dat bestellingen snel verstuurd kunnen worden. Onder normale omstandigheden heeft u het dan ook binnen enkele dagen in huis en vaak zelfs de volgende dag!

Een betaalde bestelling van een voorraadproduct op dinsdag t/m vrijdag vóór (circa) 16:00 uur, wordt dezelfde dag verzonden en de volgende (werk)dag bezorgd. Bestellingen van zaterdag worden op dinsdag bezorgd en bestellingen van zondag en maandag gaan op dinsdag met de post mee en worden dan op woensdag bezorgd.

U kunt hier rekening mee houden:

Besteld op: Geleverd op:
Maandag > dinsdag of woensdag
Dinsdag > woensdag
Woensdag > donderdag
Donderdag >   vrijdag
Vrijdag > zaterdag
Zaterdag > dinsdag
Zondag > dinsdag of woensdag

Wanneer de levertijd anders is, bijvoorbeeld wanneer een product tijdelijk is uitverkocht, laten wij het u zo spoedig mogelijk weten per telefoon of per e-mail.

Als uw bestelling bestaat uit meerdere artikelen met verschillende levertijden dan versturen we de bestelling in zijn geheel indien we verwachten dit binnen enkele dagen te kunnen verzenden. Heeft één of meerdere producten een langere levertijd, dan sturen we de beschikbare producten vast op en sturen de rest na.

Een product dat tijdelijk niet op voorraad is, kunt u gewoon bestellen in de webwinkel. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen telefonisch of per e-mail contact met u op te nemen over de verwachte levertijden. Afbeelding7

Afbeelding 7: Tijdelijk niet op voorraad en Stel een vraag

U kunt ook voordat u bestelt, informeren naar de levertijd. Uw vraag over de levertijd van het product kunt u ook stellen via 'Stel een vraag over dit product!' (zie afbeelding 7).

Let op! Levertijd werkbanken en grote machines:
De levertijd van de werkbanken en grote machines (>50kg) wijkt af van de normale leveringstermijn. I.v.m. de grootte van de levering kan dit niet met de normale pakketpost verzonden worden. De levertijd is o.a. afhankelijk van uw postcode en uw eventuele voorkeur voor een leverdag. Als u hierover vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Na het plaatsen van uw bestelling nemen wij sowieso contact met u op om de levering met u te overleggen.

λ Terug naar boven

1.2 Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Vrijwel overal staan de prijzen vermeld in zowel inclusief als exclusief BTW. Staat er ergens slechts één prijs, bijvoorbeeld bij een aanbieding, dan is deze prijs inclusief BTW.

λ Terug naar boven

1.3 Kan ik mijn bestelling in Arnhem afhalen?

Jazeker, u bent van harte welkom! Tijdens de bestelling kunt u aangeven hoe u uw bestelling wenst te ontvangen. U kunt dan kiezen om het in onze winkel in Arnhem te komen afhalen. Vanzelfsprekend betaalt u dan geen verzendkosten. U dient uw bestelling bij afhalen in de winkel te betalen of betaald van te voren via de website (handig wanneer iemand anders het voor u afhaalt). Wanneer u uw bestelling ophaalt heeft u de mogelijkheid om extra uitleg te krijgen. Ook schenken wij graag een kop koffie of thee voor u in!

λ Terug naar boven

1.4 Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Ik kom mijn bestelling afhalen in de winkel van Baptist. Dan kunt u betalen middels:
- pinbetaling;
- Visa of Mastercard of;
- contant.

Heeft u gekozen voor thuisbezorging van uw bestelling? Dan zijn uw betaalmogelijkheden:
- betaling via iDeal of Mistercash (België);
- betaling met een creditcard (Mastercard of Visa);
- betaling via uw Paypal account of;
- een overboeking vooruit op één van de bankrekeningen van Baptist Webwinkel. Wanneer u heeft gekozen voor deze betalingswijze, ontvangt u na de bestelling de betaalgegevens per e-mail. De bestelling wordt verzonden na ontvangst van de betaling.

λ Terug naar boven

1.5 Ik wil bestellen namens een bedrijf. Hoe kan ik dat het beste doen?

U kunt uw bestelling het snelst plaatsen door te betalen via iDeal of met een creditcard. De betaling wordt dan direct verwerkt en daardoor kunnen wij uw bestelling ook direct afhandelen en verzenden.

Bent u niet in staat om met iDeal of creditcard te betalen? Kies dan voor vooruitbetaling. U ontvangt dan na de bestelling een factuur met de betaalgegevens. Zodra het bedrag door ons is ontvangen, wordt uw bestelling direct afgehandeld en verzonden. Een overboeking via de bank duurt doorgaans een paar dagen, het bestelproces duurt daarom langer.

λ Terug naar boven

1.6 Hoe kan ik het beste bestellen vanuit het buitenland (als bedrijf)?

Een bestelling vanuit het buitenland verloopt op dezelfde wijze als een bestelling vanuit Nederland. Verzending buiten Nederland levert alleen hogere verzendkosten op. Deze kosten ziet u tijdens het bestelproces, vóórdat de bestelling definitief is geplaatst.

Plaatst u een bestelling namens een bedrijf buiten Nederland (en binnen de EU), dan kunt u gewoon het bestelproces doorlopen. Bij het invullen van uw BTW nummer wordt deze automatisch gecontroleerd. Bij betaling wordt dan de prijs exclusief BTW getoond. U ontvangt een factuur, waarop de BTW niet verrekend wordt.

Let op! Vul het BTW nummer juist in (zonder spaties,streepjes en punten), bijvoorbeeld zoals BE012345678 of DE012345678. Onjuist is bijvoorbeeld BE.012.345.678 of DE 012 345 678.

λ Terug naar boven

1.7 Hoe gebruik ik een cadeaubon om een online bestelling te betalen?

1. Bij het afrekenen kiest u voor de optie “Ik betaal vooruit en maak handmatig het bedrag over.”.
2.
Vermeld bij opmerkingen: “Ik betaal € [bedrag] met cadeaubonnen”.
3.
Rond uw online bestelling af.
4. Bij het overmaken vermindert u het totaalbedrag met het bedrag van uw cadeaubonnen.
5.
De cadeaubon(nen) dient u naar ons te sturen per post. Dit is op eigen risico!

Baptist Gebouwbeslag      of          Baptist voor Houtbewerkers
t.a.v. P. Suilen                                     t.a.v. P. Schuil
Vlamoven 32                                     Vlamoven 32
6826 TN Arnhem                              6826 TN Arnhem

6. Uw bestelling wordt opgestuurd zodra de betaling én de cadeaubonnen door ons ontvangen en gecontroleerd zijn.

λ Terug naar boven

2. Verzendkosten

2.1 Wat zijn de verzendkosten per bestelling?

De verzendkosten worden bij elk product vermeld en worden automatisch berekend, behalve wanneer u kiest om de bestelling in Arnhem af te komen halen. Voor boeken, tijdschriften en DVD's vragen wij € 3,00 verzend- en administratiekosten. In de meeste gevallen zal deze echter € 6,00 bedragen.

Per bestelling (met meerdere artikelen) wordt er één keer de hoogste verzend- en administratiekosten berekend. Bestelt u bijvoorbeeld een boek (€ 3,00) en een schaaf (€ 6,00), dan betaalt u dus slechts € 6,00 verzend- en administratiekosten. Ook als u meerdere schaven en/of boeken bestelt, zullen de verzendkosten in dit geval tot € 6,00 beperkt blijven!

Wordt de bestelling in het buitenland geleverd, dan zullen de verzendkosten hoger uitkomen. Hoeveel hoger wordt aangegeven zodra u het land aangeeft waar de bestelling naar verzonden mag worden.

Enkele voorbeelden:
Nederland     België           Duitsland
€ 3,00 dan      € 9,90 dan     € 9,90
€ 6,00 dan      € 9,90 dan     € 9,90
€ 19,00 dan    € 29,00 dan   € 29,00

λ Terug naar boven

2.2 Ik bestel een product waarbij geen verzendkosten in rekening worden gebracht (bijvoorbeeld een actie: tijdelijk geen verzendkosten op een bepaald product of productgroep). Wat zijn dan de verzendkosten van mijn totale bestelling met meerdere producten?

Bij een speciale verkoopactie van Baptist.nl voor een bepaald product of productgroep waarbij tijdelijk geen verzendkosten in rekening worden gebracht geldt het volgende: de gehele bestelling wordt zonder verzendkosten verzonden, mits de verzendkosten van elk ander product uit de totale bestelling niet hoger zijn dan de verzendkosten van het actie product.

Voorbeeld:
De actie is: geen verzendkosten op tuingereedschap.

Situatie 1:
Bestelling bestaat uit:
Houtklover (tuingereedschap, normaal € 6,00 verzendkosten, in actie periode € 0,00 verzendkosten) + Houtdraaibeitelset (met € 6,00 verzendkosten). In dit geval blijven de verzendkosten € 0,00.

Situatie 2:
Bestelling bestaat uit:
Houtklover (tuingereedschap, normaal € 6,00 verzendkosten, in actie periode € 0,00 verzendkosten) + Huishoudtrap (met € 19,00 verzendkosten). In dit geval zijn de verzendkosten € 19,00.

2.3 Zijn 'tijdelijk geen verzendkosten'-acties alleen geldig in Nederland? Geldt de actie dan ook voor bezorging op één van de Waddeneilanden?

Acties met tijdelijk geen verzendkosten gelden alleen voor Nederland. Wanneer de actie niet geldig is bij bezorging op één van de Waddeneilanden wordt dit vermeld bij het betreffende artikel. Dus wanneer er niets bij staat, geldt de actie ook voor de Waddeneilanden.

λ Terug naar boven

3. Retourneren

3.1 Ik wil graag een artikel retourneren. Wat moet ik doen?

U kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst bij Baptist.nl aanmelden voor retour. Een retourartikel kunt u (gratis) afleveren in onze winkel in Arnhem of u kunt het artikel retourneren per post (verzendkosten zijn dan voor eigen rekening).
Gebruik voor een snelle afhandeling van uw retourartikel altijd het retourformulier!

Meer informatie vindt u op de pagina 'Retourneren'.

λ Terug naar boven

3.2 Wanneer kan ik een artikel retourneren?

Retourneren is mogelijk, indien:
- het artikel compleet, onbeschadigd en in originele staat is;
- de originele verpakking van het artikel onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk);
- en u in het bezit bent van de contant-factuur (uw aankoopbewijs).
Uitgesloten van het retourrecht zijn o.a. speciale bestellingen, maatwerk, cadeaubonnen, tijdschriften, dvd’s en boeken. (zie de Algemene voorwaarden van Baptist.nl, artikel 8)

Meer informatie vindt u op de pagina 'Retourneren'.

λ Terug naar boven

3.3 Retourneren van een verkeerd of een beschadigd artikel. Hoe werkt dat?

Heeft u een ander artikel ontvangen dan hetgeen u heeft besteld (een verkeerd artikel)? Of heeft u een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan z.s.m. contact op met Baptist Arnhem. Wij zorgen er dan voor dat u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar of het juiste artikel zult ontvangen. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht, de retourkosten worden vergoed.

Meer informatie vindt u op de pagina 'Retourneren'.

λ Terug naar boven

3.4 Retourneren in onze winkel. Hoe werkt dat?

- Print het retourformulier uit, vul deze in en neem deze mee naar de winkel.
- Neem de contant-factuur (uw aankoopbewijs) of kopie hiervan altijd mee.
- In de winkel zal een medewerker uw retour aannemen.
- Na goede ontvangst van uw retourartikel zal het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) uiterlijk binnen 14 dagen zijn teruggeboekt op het rekeningnummer (IBAN) dat u op het retourformulier heeft ingevuld.

Meer informatie vindt u op de pagina 'Retourneren'.

λ Terug naar boven

3.5 Retourneren per post. Hoe werkt dat?

1. Na aanmelden van de retour print u het retourformulier uit en vult u deze volledig in.
2. Pak uw retourartikel met het retourformulier én uw aankoopbewijs of een kopie hiervan in voor verzending. Verzending per post is altijd voor risico van de verzender. Zorg voor een degelijke verpakking. Frankeren is niet nodig i.v.m. het sturen naar een antwoordnummer. De kosten hiervan worden aan u verrekend bij de terugbetaling.
3. Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten zal uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de aanmelding van de annulering zijn teruggeboekt op het rekeningnummer (IBAN) dat u heeft ingevuld op het retourformulier.

Retouradres:
Baptist Arnhem BV
t.a.v. retour webwinkel
Antwoordnummer 1229
6800 VB Arnhem

Meer informatie vindt u op de pagina 'Retourneren'.

λ Terug naar boven

3.6 Ik wil een artikel ruilen. Kan dat?

Wilt u een online bestelling omruilen? Neem dan eerst contact met ons op. Na overleg wordt het retourproces in gang gezet. Na het retour ontvangen van de om te ruilen bestelling wordt de nieuwe bestelling opgestuurd. Eventuele kosten zullen worden verrekend. Krijgt u geld terug dan zal dit op uw rekening teruggestort worden, moet u bijbetalen dan krijgt u een betaalinstructie via de e-mail en wordt er een factuur bij uw bestelling gevoegd.

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Dit wordt in het geval van omruilen verrekend met de tweede zending.

In onze winkel kunt u een product direct omruilen (dus geen retourkosten). Om er zeker van te zijn dat het artikel wat u wenst op voorraad is, kunt u het beste het nieuwe artikel eerst bestellen op Baptist.nl. Kies bij het afrekenen dan voor “Afhalen in de winkel”. Het artikel wordt dan voor u gereserveerd en ligt voor u klaar als u uw aankoop in de winkel komt omruilen.

Meer informatie vindt u op de pagina 'Retourneren'.

λ Terug naar boven

4. Garantie

4.1 Wat is de garantietermijn op mijn aankoop bij Baptist Arnhem (winkel en webwinkel)?

De garantietermijn op uw aankoop bij Baptist Arnhem is in de meeste gevallen minimaal 1 jaar. Uitzondering hierop zijn artikelen met een beperkte houdbaarheid, boeken en DVD’s.

Voor bepaalde merkartikelen wordt door de fabrikant een langere garantietermijn geboden. Dit staat dan aangegeven bij desbetreffend artikel of in de documentatie die u ontvangt bij aankoop van dat artikel. Merkartikelen waarbij u een langere garantie termijn krijgt (na registratie) zijn bijvoorbeeld: Mafell, Metabo, Festool, Fein en Record Power.

λ Terug naar boven

4.2 Hoe maak ik aanspraak op de garantie?

Het is belangrijk dat u zich bij een defect onder garantie van een bij Baptist Arnhem aangeschaft artikel contact hierover opneemt met Baptist. Klik hier voor de contactgegevens van Baptist Arnhem. Zorg er altijd voor dat u uw aankoopbon of ordernummer kunt aantonen.

Zorg bij een aanvraag per e-mail er tevens voor dat u een gedetailleerde omschrijving geeft van het defect en indien nodig met één of meer foto’s van het defect. Na ontvangst van uw e-mail wordt uw aanvraag in behandeling genomen en zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen een week na ontvangst van uw melding) neemt Baptist contact met u op.

λ Terug naar boven

4.3 Wat gebeurt er als een defect niet onder garantie valt?

Baptist streeft te allen tijde naar een passende oplossing bij een defect van uw aankoop. Het is uiteraard mogelijk dat een defect niet onder garantie valt. In dat geval zullen we de herstel- of vervangingskosten eerst met u overleggen, voordat wordt overgegaan tot verdere actie.

λ Terug naar boven

5. Zoeken

5.1 Hoe vind ik een product op de website van Baptist?

Veel van de producten uit onze drie winkels (rode cirkel) zijn ook te vinden in onze webwinkel. Op de website van Baptist vindt u twee webwinkels (groene cirkel): de webwinkel Baptist voor Houtbewerkers en de webwinkel Baptist Gebouwbeslag.

Afbeelding1

Afbeelding 1: homepage

λ Terug naar boven

5.2 Hoe vind ik een product uit de winkel Baptist IJzerwaren & Gereedschappen?

Baptist IJzerwaren & Gereedschappen heeft geen aparte webwinkel. De producten van Baptist IJzerwaren & Gereedschappen zijn te vinden in één van de twee webwinkels van Baptist. In de afbeelding 1 ziet u rechtsboven in de rode cirkel ‘Onze winkels’. Als u daar klikt op ‘IJzerwaren & Gereedschappen’ dan opent een pagina waar u ziet welk type producten van Baptist IJzerwaren & Gereedschappen in welke webwinkel worden verkocht.

λ Terug naar boven

5.3 Hoe vind ik een product uit de winkel Baptist voor Houtbewerkers of Baptist Gebouwbeslag?

Op de homepage van onze website ziet u de twee webwinkels van Baptist (zie afbeelding 1 in de groene cirkel). Door te klikken op de webwinkel van uw keuze, komt u in de webwinkel.

λ Terug naar boven

5.4 Een product vinden via het navigatiemenu.

In de webwinkel ziet u links in het menu (afbeelding 2,in de zwarte cirkel) de hoofdcategorieën van de producten in tekst en in het midden in de blauwe cirkel ziet u de hoofdcategorieën in tekst en beeld. Een hoofdgroep opent u door op de tekst of afbeelding te klikken, de specifieke subgroepen worden hiermee geopend. Door een subcategorie te openen, worden de afzonderlijke producten getoond. Klikt u vervolgens weer op een product dan komt u op de product detailpagina.

Afbeelding2Afbeelding 2: webwinkel Baptist Gebouwbeslag

λ Terug naar boven

5.5 Een product vinden via het zoekveld.

Rechts boven (zie de rode cirkel, afbeelding 2) van de webwinkel vindt u het zoekveld. Door hier een specifiek product, een zoekterm of artikelnummer in te vullen, kunt u gericht zoeken naar een product. Via deze zoekfunctie zoekt u alleen in de webwinkel waarin u zich op dat moment bevindt.

λ Terug naar boven

5.6 Een stap terug op de website.

U kunt op verschillende manieren 'Terug' op de website.

Afbeelding5

Afbeelding 5: Product detailpagina

• Via ‘Terug naar overzicht’ in afbeelding 5 is dit rechtsboven (in de zwarte cirkel) aangegeven .
• Via het kruimelpad: in afbeelding 5 is dit aangegeven in de gele rechthoek. Hier kunt u zien in welke 'verdieping' van de webwinkel u zich bevindt. In de afbeelding is het kruimelpad:’ Home » Houtbewerkers » Schaven » Lie nielsen schaven » Lie nielsen bankschaaf 1’. U navigeert naar de pagina van uw keuze door te klikken in het kruimelpad.
• Via het navigatiemenu: u gaat terug naar de hoofdcategorie van uw keuze door te klikken in het linker menu (zie afbeelding, rode rechthoek).
• Via ‘Onze winkels’: u gaat terug naar de homepage van de winkel door de winkel opnieuw te openen bij ‘Onze winkels’ (zie afbeelding 5 , blauwe cirkel).

λ Terug naar boven

5.7 Hoe vind ik een accessoire of toebehoren bij een product?

Veel producten hebben vervangingsonderdelen, accessoires of andere toebehoren. De ervaring leert dat het een hele kunst is om de juiste onderdelen en toebehoren bij een bepaald gereedschap of machine te vinden!

In de webwinkel helpen wij u door verschillende ‘Gerelateerde producten’ bij veel producten te vermelden. U vindt de ‘Gerelateerde producten’ onder de productomschrijving van het product van uw keuze. Zoekt u bijvoorbeeld een schuurschijf voor uw schuurmachine. Ga dan eerst naar de schuurmachine die u heeft en onderaan de pagina staan de ‘Gerelateerde producten’ (zie afbeelding 6).

Afbeelding6

Afbeelding 6: Gerelateerde producten

Het overzicht is echter niet compleet. Staat er niet bij wat u zoekt en komt u er zelf niet uit? Neemt u dan gerust contact met ons op! Wij helpen u graag verder.

λ Terug naar boven

5.8 Ik kan een product niet vinden. Heeft Baptist dit product wel in zijn assortiment?

Onze webwinkel wordt met grote regelmaat voorzien van nieuwe producten. Veel producten uit onze winkel in Arnhem vindt u in onze webwinkel, maar op dit moment staat zeker nog niet alles in de webwinkel. Wanneer u iets niet kan vinden in de webwinkel, aarzel dan niet om hierover contact met ons op te nemen!

λ Terug naar boven

6. De winkels van Baptist

6.1 Wat zijn de openingstijden van de winkels?

Baptist IJzerwaren & Gereedschappen, Baptist voor Houtbewerkers en Baptist Gebouwbeslag in Arnhem zijn geopend op:
Dinsdag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 uur,
Zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Tijdens onze openingstijden zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Bekijk hiervoor onze contactgegevens

λ Terug naar boven

6.2 Waar zijn de winkels van Baptist gevestigd?

Baptist IJzerwaren & Gereedschappen, Baptist Gebouwbeslag & Baptist voor Houtbewerkers:
Het pand bevindt zich op Vlamoven 32, gelegen op het bedrijventerrein IJsseloord I te Arnhem. Er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid voor de deur. Makkelijk te bereiken vanaf de A12 en E325.

Bekijk de adressen bij contact.

U kunt de route vanaf uw eigen adres op onze website ook vinden bij "Route".

λ Terug naar boven

7. Nieuwsbrief

7.1 Hoe kan ik me aan- en afmelden voor de nieuwsbrief?

Aanmelden:

Op onze website vindt u in de rechterkolom op elke pagina een invulveld waar u uw e-mailadres kunt invullen. Als uw e-mailadres is ingevuld, klik dan op 'Aanmelden'. U ontvangt dan op uw e-mailadres een e-mail met hierin een bevestigingslink. Als u op deze link klikt, is uw aanmelding bevestigd. U mist vanaf dat moment nooit meer onze maandelijkse nieuwsbrief met nieuwe producten, activiteiten en ander nieuws.

Afmelden:

U kunt zich eenvoudig afmelden voor onze nieuwsbrief. In de rechterkolom op elke pagina vindt u de link 'Afmelden'. Door hierop te klikken komt u op een pagina met een invulveld waar u uw e-mailadres kunt invullen. Wanneer uw afmelding op de website heeft afgerond, krijgt u in uw mailbox een e-mail, waarmee u de afmelding met een bevestigingslink kunt afronden. Afmelden kan ook via de link onderaan elke nieuwsbrief.

Heeft u een andere vraag, neem dan contact met ons op.

λ Terug naar boven